سلام مرا به آن لب ها برسان،و انگشت هایی...که اندوه مرا،بی صدا لمس می کردند.
مرا به عمق گلویت ببر!
که هر وقت صدایم می زنیمهرماه است.
ما را در سایت روزنوشت های مهراندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: جمعه 24 آبان 1398 ساعت: 11:46